andy albrechtIl y a 2 jours
Livraison:
Repas:
eerste keer dak hier kebab heb besteld dus wist niet wak ervan moest verwachten.
eten op zig was zeker niet slecht en bezorg tijd was ook redelijk op tijd en nog goed warm.
kocak05-03-2026
Livraison:
Repas:
lekker … vriendelijk.. leveringstijd zoals aangegeven.. op tijd
Sarah Maris17-02-2026
Livraison:
Repas:
20 minuten te laat. Iets besteld en het was er niet bij.
Normaal kregen we iets gratis voor het lange wachten dat hebben we ook niet gehad
sadik11-02-2026
Livraison:
Repas:
ze antwoorden niet op hun mails, ik heb een bestelling geplaatst die nooit is geleverd en heb mijn geld er niet voor terug gekregen
Anoniem10-12-2025
Livraison:
Repas:
echt super vriendelijke bezorger en lekker ! Snel geleverd ....
Olga Strogoteanu02-12-2025
Livraison:
Repas:
Van Dorst Hans08-10-2025
Horaire emporter:
Repas:
Tatjana Sallaerts28-09-2025
Livraison:
Repas:
Aerts igor 21-09-2025
Livraison:
Repas:
de pizza was heel lekker een echte aanrader
Yedra desi10-09-2025
Livraison:
Repas: